My Follower

Rabu, 29 Mei 2019

Anda Dah Plan Nak Balik Raya?

Masuk tahun ni, saya tak perlu nak plan sangat pasal nak balik raya sebab rumah mak mertua dekat je.


Sebelum ni .... Setiap kali nak dekat raya je mesti pening nak kemas beg. Biasa saya dan suami serta anak packing awal sebab takut tertinggal barang.

Masa nak balik kampung seronok gila rasa tapi bila nak patah balik ke Johor lepas habis raya, pergghhh punyalah malas.. huhu..

Tu belum kira pasal duit yang dah habis tu.. huhu.. Sekali balik raya, mahu 4 angka belanjanya. 

Tapi biasanya saya dah ada plan lepas raya. Ye lah, nak ada juga backup plan belanja. Mau tak berasap dapur kalau takde duit tepi.

Anda ada sediakan backup plan lepas raya tak? Kalau takde, saya sarankan anda backup dengan buat bisnes Buat Aplikasi Games Raya ni. 

Semoga bermanfaat.







Tiada ulasan: