My Follower

Selasa, 25 Disember 2018

SHOPEE.. PLATFORM TERBAIK “ONLINE SHOPPING”

Kalau anda perhatikan, sekarang ini trend “online shopping” semakin mendapat tempat dan menjadi semakin popular terutamanya buat generasi muda. Ye la. Siapa yang tak nak bila anda hanya perlu “browse” website dan pilih apa yang anda ingin beli serta setelkan pembayaran hanya dengan duduk santai di rumah sahaja.


Tapi, anda pernah dengar tak ada juga platform yang bukan sahaja memudahkan urusan pembelian, malah proses untuk menjual juga sangat-sangat mudah? Yes, memang tiada yang lain kecuali Shopee!

Shopee ni apa sebenarnya?

Buat anda yang belum pernah dengar atau pernah dengar tetapi masih tak berapa jelas mengenai shopee, boleh baca sampai habis. Shopee adalah sebuah “marketplace” yang direka khas untuk pembeli dan penjual yang ingin menikmati transaksi yang pantas, lancar dan selamat. 

Dengan adanya pula app Shopee, anda boleh tukarkan apa sahaja menjadi duit. Mungkin ada sesetengah barang yang anda anggap langsung tidak bernilai buat anda tapi diluar sana terdapat begitu ramai orang yang sedang mencarinya dan sanggup untuk membayar anda bagi mendapatkan barang tersebut. Dengan shopee, semuanya boleh.

Ramai yang kata transaksi di Shopee ni sangat selamat, betul ke?

Well, kalau anda seorang pembeli dan pembayaran yang anda lakukan akan “dijaga” oleh Shopee dahulu sehingga anda menerima produk anda, cukup selamat tak? Kalau anda seorang penjual pula, anda hanya akan menerima tempahan sebaik sahaja pelanggan anda bayar, selamat kan? Ia sangat-sangat selamat dan risikonya sangat rendah berbanding dengan platform lain.

Barang-barang yang terdapat di Shopee dijual pada harga yang sangat murah sekaligus meningkatkan lagi popularitinya. Shopee juga sangat mementingkan kualiti produk yang dijual di platformnya. Jadi, tak kisah samada anda adalah pembeli atau penjual, anda boleh berasa yakin dengan Shopee.

Disebabkan oleh kelebihan dan keistimewaan yang ada pada Shopee ini jugalah ramai yang telah berjaya menghasilkan pendapatan 4-5 angka dan juga lebih setiap bulan. “Trust” oleh pembeli terhadap Shopee merupakan diantara salah satu faktor penting yang memudahkan ramai penjual yang mempunyai teknik dan strategi yang tepat dapat mengaut keuntungan menerusi platform ini. Apa yang lebih menarik adalah teknik dan strategi luarbiasa ini sangat mudah untuk dipelajari dan anda boleh mendapatkan akses pada harga yang sangat-sangat berbaloi. Bayangkan jika anda dapat buat sales sehingga RM1000 setiap hari, apa perasaan anda? 

Semuanya tidak lagi mustahil untuk anda menerusi Rahsia Shopee. Even newbie pun dah berjaya hasilkan pendapatan 4-5 angka setiap bulan, anda pun confirm-confirm boleh buat juga!

Ok. Sekian sahaja sharing untuk kali ini. Shopee… Platform terbaik untuk online shopping!





Tiada ulasan: