My Follower

Khamis, 10 Januari 2019

Asas Bisnes Online

Kalau anda nak mahir bisnes secara online, saya syorkan anda mulakan dengan bisnes produk digital seperti bisnes ebook....sebab anda akan belajar proses A-Z tentang bisnes secara online.


Antaranya, anda akan belajar brainstorm idea tentang tajuk ebook, maknanya produk apa yang nak dijual.

Kemudian anda kena tulis ebook tersebut, maknanya hasilkan produk. Ada cara & skill nya bagaimana nak tulis ebook yang mudah dibaca dan tak bosan.

Kemudian anda kena hasilkan "lead magnet" untuk kumpul list prospek yang targeted....seterusnya anda kena buat e-cover dan minisite jualan untuk promote ebook anda itu.

Anda juga kena ada autoresponder dan sistem tempahan & payment gateway untuk pelanggan membeli dan membuat pembayaran (ini yang paling penting).

Nampak macam banyak benda kena buat tapi tak susah mana pun. Yang saya pasti, bila anda dah mahir semua proses di atas, anda cuma perlu ulang saja proses tersebut dan tunggu duit masyuukk. 

Kalau anda ada semua tools yang saya sebut di atas tu, boleh dikatakan bisnes produk digital anda akan berjalan secara auto dalam 90%. Anda cuma perlu sahkan pembelian dan check duit masuk dalam akaun bank. amacam?

Semua di atas anda boleh belajar dari Rahsia Bisnes Ebook (RBE) yang dihasilkan oleh Cikgu Hafis.


Tiada ulasan: