My Follower

Selasa, 15 Januari 2019

Buat duit USD dengan Clickbank 2019

Ramai yang berminat jana pendapatan dalam usd disebabkan tukaran usd ke rm yang tinggi.


Bagi yang tercari-cari cara nak jana pendapatan atau duit poket dengan usd, cara mudah adalah dengan menjadi ejen affiliate bagi pasaran antarabangsa. Ini kerana komisen yang ditawarkan adalah dalam bentuk usd dan agak lumayan.

Cuma, tidak semudah yang kita sangkakan jika tiada ilmu yang betul. Ini kerana, persaingan amat banyak di mana kita perlu bersaing dengan ejen affiliate lain di luar negara.

Justeru, bagi yang serius mahu belajar affilate usd, khususnya melalui Clickbank, anda perlu baca sehingga habis.

Apa itu Clickbank?

Clickbank adalah satu laman web berbahasa Inggeris yang memberi peluang sesiapa sahaja untuk mendaftar sebagai ejen affiliate di laman web mereka dan anda berpeluang mempromosikan ribuan produk dalam pelbagai niche atau kategori seperti kesihatan, rumah tangga, perniagaan internet, motivasi, hobi dan lain-lain.

Bagaimana nak jana pendapatan dengan Clickbank?

Anda perlu ada akaun. Anda boleh daftar percuma. Seterusnya anda perlu pilih produk yang mempunyai permintaan tinggi, dan mula promosikan di FB, blog, iklan percuma dan iklan berbayar.

Adakah anda perlu mahir bahasa Inggeris?

Tidak semestinya. Anda boleh upah orang lain untuk hasilkan artikel promosi anda. Jika anda mahu explore sendiri, boleh buat akaun di Clickbank dan cuba promosi produk yang anda pilih.

Tetapi, jika anda mahu panduan khas,iaitu Video tutorial Jana Pendapatan dengan Clickbank, saya rekomen produk ini iaitu Clickbank Method. Anda boleh lihat di laman web pengasasnya di sini.




Tiada ulasan: