My Follower

Sabtu, 24 Ogos 2019

Komuniti USAHAWAN ONLINE Malaysia Akan Dilancarkan..!

Hi,


Terima kasih sebab berminat nak ketahui lebih lanjut mengenai IM Lejen.

Pertama sekali saya nak bagitau anda memang LEJEN!

Saya tau..saya tau.....Saya tau, mungkin anda masih belum faham lagi apa sebenarnya IM Lejen ni.

Jangan risau sebab saya akan terangkan secara ringkas.

Okay.. IM Lejen ni adalah sebuah Komuniti Usahawan Online Malaysia. Bila sebut komuniti ni, secara automatiknya kena ada ahli nya kan?

Jadi, saya nak rekemenkan anda jadi ahli IM Lejen ni bila ia dilancarkan pada 26 Ogos 2019 melalui link ini

IM Lejen ni akan dilancarkan oleh dua orang Internet Marketer Malaysia yang dah lama dalam bidang Online Marketing ni iaitu Wazeen & Rashvin.

Apa yang anda akan dapat bila dah jadi ahli IM Lejen nanti?

  1. Video tutorial lengkap step by step untuk buat bisnes online
  2. Software-software bisnes yang anda boleh gunakan secara percuma selagi anda kekal jadi IM Lejen.
  3. Live webinar bulanan bersama team IM Lejen untuk mereka kongsikan tentang strategi dan teknik marketing terkini seperti FB Ads, Instagram Ads, Emel marketing dan pelbagai lagi.

... dan macam-macam aktiviti lagi yang ada dalam IM Lejen ni nanti khas untuk mereka yang buat bisnes online sama ada jual produk digital, fizikal, atau pun sediakan servis.

Saya rasa IM Lejen ni sangat sesuai untuk anda.

So, bila IM Lejen dilancarkan nanti, saya akan emelkan anda lagi sekali supaya anda tak terlepas peluang terbaik ini.

Jumpa anda nanti ya.



p.s. oh.. bila anda jadi ahli IM Lejen nanti, anda berpeluang untuk buat income pasif jugak tau.. tapi tunggu hari pelancaran nanti.

Tiada ulasan: