My Follower

Ahad, 25 Ogos 2019

Penat Dah Kena Buli?

Biasanya tiap kali ada usahawan online jual produk digital, saya akan jadi terliur je nak beli.


Walaupun dah tahan nafsu tak nak beli dah produk digital yang tak sesuai dengan apa yang saya fokuskan, tapi akhirnya selalu tertewas, beli jugak saat-saat akhir...

Anda pernah alami situasi tu?

Itu yang saya maksudkan kita kena buli oleh diri kita sendiri dalam makna kata lain "Shiny object syndrome". Ini adalah penyakit sebenarnya. Hehe.

Tapi lepas wujudnya komuniti online Malaysia yang baru dilancarkan oleh Wazeen & Rashvin iaitu IM Lejen, penyakit tu macam dah nak hilang.

Klik link ni dan daftar ahli IM Lejen sekarang:

Saya dah boleh kawal diri untuk tak beli produk-produk digital baru yang dilancarkan kecuali produk tu sesuai dan diperlukan untuk bisnes online saya.

Bagaimana komuniti IM Lejen ni bantu saya rawat 'penyakit' saya sebutkan tadi?

Sebab bila saya jadi ahli IM Lejen, banyak ilmu internet marketing & bisnes online yang saya boleh belajar dan sedut setiap bulan. Content yang disediakan jenis yang fresh dan terkini.

Bukan itu je, saya juga dapat software-software yang berkaitan dengan bisnes online ni secara percuma je selagi saya masih aktif jadi ahli IM Lejen.

Biasanya saya akan beli software-software ni secara berasingan dengan harga ratusan ringgit setiap satu sebelum IM Lejen ni wujud tau.

Jadi, sebab itu saya nak rekemenkan anda daftar sebagai ahli IM Lejen jugak. Banyak kebaikan dan keistimewaan yang anda boleh dapat untuk kegunaan bisnes online anda jika anda jadi ahli IM Lejen.






Tiada ulasan: