My Follower

Selasa, 22 Oktober 2019

Doa sewaktu sedekah subuh

Ni antara contoh niat semasa buat Sedekah Subuh


Sedekah sambil doa: 

Ya Allah, terima kasih ya Allah aku ada lebih ya Allah. 
Banyak sgt Engkau bagi aku selama ni Ya Allah. 
Aku sedekah pagi ini sebagai tanda syukur ku kepadaMu. 
Bantu lah aku lunaskan amanah2 yg ku ada. 
Rezeki ku sudah cukup ya Allah. Rezeki ku benar2 sudah cukup Ya Allah. 
Terima kasih Ya Allah. Terima lah sedekah ku ini
Aku bersedia menerima keberlimpahan rezeki yang Engkau berikan padaku Ya Allah.
Ya Allah jadikanlah sedekah ini sinar Cahaya kepada yang menerima nya dan juga kepada diriku


Selawat dan Salam ke atas Rasulullah saw. Semoga bermanfaat.


Jom kita belajar lagi tentang Magnet Rezeki Cara Allah



Imej mungkin mengandungi: awan, langit, teks, alam dan luaran

Tiada ulasan: