My Follower

Jumaat, 6 Disember 2019

Siapa buat sales macam ni?

FB Ads -> Link whatsapp -> Close Sales



Iklan pulak bajet terus letak RM100 per iklan. Fuhh memang sedap ler wasap banyak giler yang masuk.

Sampai ke satu tahap, Wasap full HIJAU berderet-deret Sampai ke 165 wasap yang nak kena buka > baca dan layan.

Amacam ?


Best ker banyak wasap ?


Ahaha.. memula, memang ler sronok kemain!


Tapi lepas seminggu, Bahu mula sakit. Bunyi wasap masuk, terus ada perasaan halus ‘seteress ‘ 

Nak tahu kenapa stress ?


Sebab nya wasap masuk banyak giler. Tapi close nya tak banyak mana pun.

Kenapa tak banyak sales close ?

Nie antara sebab nya:

  • Wasap masuk bertalu-talu, tapi saya tak kenal pun dia siapa. Dan prospek pun tak pernah follow bisnes saya dengan rapat. Senang citer, prospek Nampak iklan ....terus klik link wasap. Dia tak tahu pun samada produk saya ni berkualiti ker tak. Taka da perasaan “kenal” pun kat bisnes saya.
  • Tambah pulak sekarang ni banyak nya pesaing lain yang buang harga tumbuh macam cendawan tumbuh lepas hujan. Sooo.. bila saya bagi harga produk saya yang BERKUALITI nihh, Prospek mula komplen . Paling frust menonggeng , bila saya bagi harga + details produk. Apa yang saya dapat , Cuma BLUE TICK jerrr
  • Bila wasap terlalu banyak , berderet-deret...Saya pulak taip lambat. Kesannya, prospek tunggu lama sebelum saya dapat layan dorang. Bila saya lambat layan, prospek yang asal nya berapi-api nak beli , nak tahu produk saya. Dah hilang dahhh heksaited dia nak beli produk saya tuu. Erm , terus prospek senyap. Sudah nya, saya pulak yang kalut stress nak kejar Nak balas semua wasap laju-laju. Tapi apa kan daya. Bila dah banyak sangat. Saya tak larat dah ..


Haaa amacam?


Macam selalu dengar atau terjadi situasi macam ni ?




Ni jalan penyelesaian nya




Ada sorang otai niee ...Dia dah dapat pengiktirafan dari oversea


“Messenger Marketing Expert”


Dia dah guna pakai satu teknik nie untuk bisnes produk fizikal dan digital dia. Macam mana nak settle kan Hampir kesemua 99% masalah kat atas tadi?

Dengan cara teknik dia DEDAHKAN ni, Setiap bulan dia buat duit sedap tiap-tiap hari Dari Facebook Messenger jerr

Jual produk retail

Jual terussss pada end user

Hari-hari sales 4 angka!

Dah tak yah pening kepala lagi.. Sebab teknik yang dia ajar ni Kita sebagai Seller , boleh TAPIS prospek Yang layak untuk di layan. Boleh tapis prospek yang berduit jerr.. Masuk dalam kolam database kita.


Yang kaki Marketing berbayar boleh pakai FREE paid marketing pun boleh pakai.


Anda yang nak konsisten kan sales duit masuk hari-hari tuu.. Elok lah belajar ilmu Teknik Messenger Marketing dari otai Zairol Affendi Zaidi ni.


Sebab apa yang dia ajar dan share, 100% dah di guna pakai untuk bisnes dia. Bukan nya teori semata-mata. Dah lebih 269++ orang yang belajar dan dapat hasil daripada panduan ni. Macam-macam jenis bisnes ada.


Ingat tau!


Messenger Marketing ni , bukan perkara baru. Sebab otai ni dah guna sejak 8 tahun lepas lagi...Cuma tahun ni jer, dia murah hati nak share rahsia bisnes dia.


Insya-Allah boleh bawa hasil. Nak baca lagi apa tu TEKNIK MESSENGER MARKETING ni?


Bagilah masa 3 minit kat diri anda sendiri untuk baca kejap ye. Siapa lagi nak usaha untuk konsisten kan bisnes kita, kalau bukan kita sendiri.





Tiada ulasan: