My Follower

Selasa, 3 Disember 2019

TIPS BISNES ONLINE: TEKNIK TULIS BROCHURE

Cara penulisan brochure akan menentukan sama ada pembaca akan mengambil tindakan ataupun tidak. Formulanya ada di sini...

Ianya dikatakan bahawa zaman ini penggunaan brochure dan risalah sudah kurang effektif. Maklumlah kalau kita terima brochure atau risalah di peti surat kita, sedar – sedar kita ambil dan buang hanya dalam beberapa saat sahaja.

Tetapi ada satu teknik di mana ia memudahkan orang untuk lebih cenderung membaca brochure ataupun risalah anda. Teknik ini ada dua langkah.

Langkah pertama adalah bentukkan brochure anda dalam format soalan. Oleh kerana apabila diberi soalan, orang ingin tahu apakah jawapan tersebut.

Tip kedua pula adalah, pakar psikologi mengatakan bahawa dengan memberi soalan, secara separa sedar pembaca akan lebih cenderung untuk terus membaca dan membaca untuk mengetahui lebih lanjut apa yang ingin disampaikan.

Contohnya seperti Anda mempunyai masalah jerawat yang teruk? Baca selanjutnya untuk mengetahui cara rawatan yang lebih mudah.

Nampak tak? Ada soalan dan kena kepada sasaran pasaran, lagi mudah untuk kita membaca jawapan atau penyelesaian dalam brochure.

Ataupun mungkin soalan seperti ini, Bagaimana dapat kami membantu anda? Apakah manfaat rawatan ini kepada anda? Di manakah lokasi kami? Berapakah harga rawatan ini?

Anda boleh lihat apabila kita formatkan brochure atau risalah itu dalam bentuk soalan dan jawapan, ia memberi pembacaan daripada prospek kita lebih lancar untuk tahu apakah jawapan – jawapan kepada setiap soalan yang kita sendiri ajukan.

Oleh itu, sekiranya anda ingin menggunakan brochure ataupun leaflet untuk menarik minat orang membaca, cuba teknik ini menggunakan soalan untuk menarik sasaran pasaran yang paling tepat dan memberi jawapan yang kena dengan tepatnya sasaran yang kita tujukan.

Dapatkan Ebook Magnet Rezeki Cara Allah. Ebook Rahsia Magnet Rezeki(RMR) dan Ebook Rahsia Kelancaran Magnet Rezeki(KMR).




Notakaki : Jika anda nak ikut saya buat Perniagaan Online melalui platform Affiliate, saya rekemen anda daftar affiliate Projek e-Rezeki.my ni.. Untung setinggi RM76 satu jualan. Content untuk promosi pun team mereka sediakan setiap hari.

Team mereka pun sangat membantu, guide kepada setiap affiliate, jangan malu bertanya mereka ya. Sangat mudah untuk buat marketing, semudah copy paste je.

Pesaingan pun kurang. Berminat? Daftar dengan klik SIGNUP kat link ini 

Nabi Muhammad s.a.w berpesan, “sampaikanlah dariku walau satu ayat” dan “setiap kebaikan adalah sedekah.” Apabila anda kongsikan artikel ini, ia juga adalah sebahagian dari dakwah dan sedekah. Insyallah lebih ramai yang akan mendapat manafaat.

Nak tips PERCUMA Magnet Rezeki?

Klik link ini:



Nak dapatkan ilmu sharing seperti ini dan sebarkan Secara Percuma sambil jana pendapatan? Daftar akaun affiliate e-Rezeki.my anda sekarang disini

Ada masalah hutang? baca ni dulu. Langkah nak selesai hutang cepat !

Tiada ulasan: