My Follower

Selasa, 4 Jun 2019

Anda rasa keliru mana nak start dulu?

Untuk pengetahuan anda, saya dah jalankan bisnes online ini sejak 2010 lagi..


Mula-mula dulu, saya cuma menjual melalui forum online dengan menyewa iklan banner & post thread berbayar. Masa tu Facebook masih belum famous lagi di Malaysia.

Social media yang ada masa tu hanyalah Friendster & MySPace.

Memang tak dinafikan ketika itu nak hasilkan 1 unit jualan produk affiliate pun sangat sukar.

Lebih-lebih lagi jika anda adalah orang baru (newbie) yang ramai tak kenal dan tak percaya lagi. Sampai satu tahap, saya terpaksa beli dan beli lagi panduan-panduan cara buat duit di internet.

Cuma satu je..

Bila dah banyak sangat panduan yang dibeli, saya jadi makin keliru nak mulakan yang mana satu dulu.

Anda pernah rasa macam tu tak?

Semua ilmu yang kita peroleh daripada setiap panduan tu memang nampak berguna, tapi kita stuck dan tak tahu nak start dari mana kan.

Rasanya makan setahun jugaklah saya explore banyak benda.

Dan akhirnya selepas cuba pelbagai kaedah untuk cari cara nak buat duit di internet dengan kaedah yang lebih berkesan..

Saya temui formula & sistem yang lebih praktikal.

Jadi dengan sistem ini saya mulakan dengan bisnes affiliate, kerana ia lebih mudah. Saya tak perlu hasilkan produk sendiri. Tak perlu uruskan pelanggan.

Saya hanya buat promosi sahaja. Selebihnya, pemilik produk yang akan uruskan semuanya.

Maklumat info ada di sini




Tiada ulasan: