My Follower

Ahad, 9 Jun 2019

Cara Mudah Update Socmed

Semua orang tahu, follower sangat penting untuk memastikan kemandirian social media. Mana-mana social media pun perlukan engagement (kecuali memang kaki buat ads).


Ada 2 perkara yang saya buat untuk pastikan semua akaun social media saya dapat konsisten update.

  • Saya upah orang untuk update page, bahan grafik semua dia buat, saya bayar Rm500 sebulan. 
  • Saya buat 100 design grafik, upload ke page & schedule untuk 2 bulan, setiap hari page boleh publish content di page. Konon konsosten :D
Kemudian semuanya berjalan secara automatik (dan duit keluar menderuuuu wooo)

Dalam situasi ni, ada 2 masalah:
  • Upah orang handle page agak mahal
  • Nak buat design pun pening kepala fikir idea

Tetapi baru ni ada satu team yang sediakan servis yang menarik. Simple je flow servis geng ni.


  1. Anda buat tempahan
  2. Mereka akan buat design untuk sebulan / setahun
  3. Anda schedule sahaja di media sosial

Design semua cantik-cantik, siap ada nama kompeni & logo anda lagi. Anda boleh lihat contoh design yang anda akan terima di sini.

Tak payah dah pening kepala nak fikir content apa, nak design macam mana dan sebagainya. Semuanya team ni yang buatkan untuk anda.

Tugas anda hanya perlu schedule. Susah ke nak schedule di media sosial?

Senang je kan :D







Tiada ulasan: