My Follower

Ahad, 25 Ogos 2019

Nak Berjaya Kena Ada Mentor

Mungkin anda pernah dengar ungkapan "....kena ada mentor baru boleh berjaya" atau sewaktu dengannya.


Tapi, nak kena ada mentor ni perlukan "pelaburan" yang besar sebab biasanya seseorang mentor ni, dia akan kenakan caj yang premium untuk dapatkan khidmat nasihat dengan kepakaran yang dia ada.

Biasanya caj nya minimum 4 angka ringgit.

Walaupun harganya mahal, tapi ia berbaloi la dengan masa yang diluangkan untuk guide anda sehingga anda berjaya.

Cuma saya sendiri pun faham, tak semua usahawan mampu nak bayar kos caj yang dikenakan oleh seseorang mentor.

Lagi-lagi usahawan online yang baru nak menapak. Lagi la duk fikir berpuluh kali sama ada nak pecah 'tabung gajah' ke tak semata-mata nak bayar kos berguru dengan mentor.

Anda sebenarnya bertuah sebab baca artikel saya hari ni.

Saya nak ajak anda bersama saya belajar dengan 2 orang lejen Online Marketer Malaysia yang akan guide anda step by step cara nak bangunkan serta kembangkan bisnes online anda ke level yang seterusnya.

Anda akan dapat belajar langkah demi langkah ini melalui program yang dinamakan sebagai IM Lejen.

Daftar sekarang melalui link ini:

Opps.. jangan risau pasal kos atau harga yang perlu dibayar sebab saya rasa anda tiada masalah nak bayar kos yuran keahlian yang dikenakan untuk program IM Lejen ini.

Bukan setakat video tutorial lengkap je yang akan anda dapat, tapi ada juga aktiviti-aktiviti lain, dan juga software bisnes yang diberikan secara percuma sahaja khas untuk ahli IM Lejen.







Tiada ulasan: