My Follower

Rabu, 25 September 2019

Mana Diorang Dapat Stok gajet yang murah-murah nie?

Hah! Inilah yang saya nak cerita ni!


Perkara ni saya terjumpa sewaktu melancong ke China sambil-sambil mencari idea dan peluang perniagaan!

Maklumlah, sebagai konsultan perniagaan, saya sering mendapat pertanyaan dari client-client saya tentang apakah peluang-peluang perniagaan yang boleh mereka jalankan?

Saya lihat, perniagaan barangan gajet dan aksesori ini sememangnya mempunyai permintaan yang tinggi! Maklumlah, hari ini, boleh dikatakan setiap orang mempunyai sebuah handphone masing-masing. Budak-budak kecik pun dah ada handphone sendiri... Malah, ada juga individu yang punyai hingga 2-3 handphone serentak. Satu guna untuk hal peribadi, satu guna untuk hal kerja atau bisnes, dan satu lagi, guna untuk main game sahaja!

Dari situ sahaja kita boleh lihat, permintaan terhadap gajet dan aksesori ini memang tersangat-sangatlah tinggi!.

Tapi malang sekali... tidak ramai yang tahu... kat mana nak dapatkan stok dan supply barangan-barangan gajet dan aksesori ni?! Kalau yang dah tahu tu pula.. Hah! Jangan haraplah mereka nak buka mulut dan bagitahu anda lubuk supllier mereka! Kirim salam lah.. boleh jalan lah!!..

Amacam? Berminat Nak tahu?







Tiada ulasan: