My Follower

Rabu, 9 Oktober 2019

KENAPA KITA WAJIB BERSYUKUR?

KENAPA KITA WAJIB BERSYUKUR?


1. ALLAH INGAT KEPADA KITA.

"Kerana itu, ingatlah kamu kepada-Ku nescaya Aku ingat (pula) kepadamu, dan bersyukurlah kepada-Ku dan janganlah kamu mengingkari (nikmat)-Ku." - Surah Al-Baqarah:152

2. ALLAH AKAN MENAMBAH NIKMAT KEPADA KITA.

"Dan (ingatlah juga), tatkala Tuhan kamu memaklumkan, 'Sesungguhnya jika kamu bersyukur, pasti Kami akan menambah (nikmat) kepadamu…" - Surah Ibrahim:7

3. ORANG YANG BERSYUKUR ADALAH PILIHAN ALLAH.

"Dan sedikit sekali dari hamba-hamba-Ku yang berterima kasih." - Surah Saba':13



Semoga bermanfaat untuk semua...




Nota : Tugas saya menyampaikan pesanan dan nasihat telah selesai bila saya kongsikan ilmu ini. Hak ilmu ada dua. Pertama beramal. Kedua menyampaikan pada orang lain. Sekarang bergantung pada diri anda pembaca pula. Nak tunaikan dua hak ilmu ini atau tidak.


Jom kita belajar lagi tentang Magnet Rezeki Cara Allah. Semoga bermanfaat buat anda semua. Semoga semua murah rezeki duit, anak pun jadi baik, senang nak urus.

Nak tips kombo PERCUMA Magnet Rezeki?


Jemput dapatkan Magnet Rezeki Cara Allah, iaitu SOP 555(Workbook RMR+KMR sekarang.

Nak dapatkan ilmu sharing seperti ini dan sebarkan Secara Percuma sambil jana pendapatan? Daftar akaun affiliate e-Rezeki.my anda sekarang.

Nak ikuti Laporan harian Projek Bahtera ?

👉🏻 https://t.me/ProjekBahtera


JEMPUTAN KHAS BUAT ANDA

Ikut saja arahan yang diberikan dan dapat komisyen setinggi RM76?

Kami akan buka peluang untuk kita berkongsi rezeki dengan lebih ramai orang. Anda hanya perlu ikut arahan dan tiru semula iklan yang kami bagi. Affiliates dan HQ akan buat marketing sama-sama dalam 1 waktu.

Cara ini dapat bantu semua affiliate dapat pendapatan dengan cepat dan dalam tempoh masa yang singkat.

Nak jadi affiliate pun percuma saja. Daftar affiliate e-rezeki sekarang & Semak email(spam) terus untuk dapatkan link ke group khas:








Tiada ulasan: