My Follower

Sabtu, 19 Oktober 2019

Stress Dengan FB Ads... Betul-Betul Stress!!

''Sungguh! Memang stress dengan FB Ads.. Saya dah fed up!!''


Mana tidaknya, dia dah kena 'buli' dengan Mark Juki...

  • Kos FB Ads meningkat dua kali ganda
  • Iklan review tak lepas-lepas. Disapproved pulak tu..
  • Reach pun makin rendah
  • Tetiba akaun ads kena flag!
  • Terbakar duit, terbakar hati tu...


Ramai yang kena jugak rupanya. Inilah liku-liku bermain FB Ads, saya dah laluinya sebelum ni. Kenalah gigih, sekarang FB memang strict bab iklan ni.

Disebabkan stress tu lah saya ada cuba beberapa teknik yang boleh buat tanpa kos. Saya follow satu panduan ni, menjadi pulak!

Ini teknik yang saya gunakan tu - TEKNIK VH

Mungkin anda juga boleh cuba teknik ni, tak payah dibeban dengan ads berbayar lagi.. kos tinggi, rules pun ketat sangat.. stress dan pening memikirnya..






Tiada ulasan: