My Follower

Sabtu, 30 November 2019

TIPS KAEDAH MARKETING YANG EFEKTIF

Promosi dari Mulut Orang Lain. Promosi yang paling efektif adalah promosi yang percuma. Inilah caranya...

Kaedah promosi yang paling efektif sekali sebenarnya adalah kaedah promosi yang tidak memakan sebarang kos. Apakah kaedahnya? Jawapannya adalah promosi mulut ke mulut ataupun Word of mouth.

Kaedah ini terjadi apabila pelanggan anda berkongsikan maklumat tentang perniagaan anda kepada orang lain.

Mereka lakukan tersebut oleh kerana mereka berpuas hati dengan apa yang mereka telah lalui bersama perniagaan anda, dan kepuasan ini membuatkan mereka recommend perniagaan anda kepada rakan-rakan mereka, keluarga, atau sesiapa sahaja.

Apa yang menariknya dengan kaedah ini adalah ia tidak menggunakan sebarang kos daripada anda, tetapi ia memerlukan usaha anda untuk memuaskan hati pelanggan-pelanggan anda. Sebagai contoh, Program affiliate di bawah Projek e-Rezeki.my yang saya sertai ini, telah berjaya memuaskan hati peserta-peserta yang dapatkan workbook RMR dan KMR.

Mereka terus beramal dan berjaya hasilkan income sehingga ada yang mencecah RM100K sebulan asbab pertolongan Allah melalui ilmu RMR+KMR yang konsisten dia amalkan. Ilmu dari ebook ini asas sahaja untuk kembali baiki hubungan dengan Allah. Hubungan dengan Allah dah cantik, ditambah pula dengan jaga hak sesama insan, tak mustahil dengan pantas Allah bantu. Salah satu cara Allah bantu adalah dengan cara pelanggan sedia ada kita, memViralkan bisnes kita kepada rakan-rakan mereka yang lain. Inilah kaedah marketing yang perlu kita utamakan sedari awal kita mulakan perniagaan. Supaya ianya berkembang tanpa henti.

Sebenarnya tiada jalan pintas untuk mendapatkan promosi mulut ke mulut. Anda perlu memberi lebih daripada apa yang diharapkan oleh pelanggan anda. Kata Mat Saleh, Go the extra miles. Lakukan lebih untuk pelanggan-pelanggan anda dan apabila mereka berpuas hati, pastinya mereka akan melakukan promosi dari mulut mereka kepada orang lain. Kuncinya sentiasa lakukan lebih daripada apa yang diharapkan oleh pelanggan anda. InsyaAllah cuma selangkah sahaja lagi, untuk anda beroleh kejayaan seperti yang anda diharapkan.

Notakaki : Jika anda nak ikut saya buat Perniagaan Online melalui platform Affiliate, saya rekemen anda daftar affiliate Projek e-Rezeki.my ni.. Untung setinggi RM76 satu jualan. Content untuk promosi pun team mereka sediakan setiap hari.

Team mereka pun sangat membantu, guide kepada setiap affiliate, jangan malu bertanya mereka ya. Sangat mudah untuk buat marketing, semudah copy paste je.

Pesaingan pun kurang. Berminat? Daftar dengan klik SIGNUP kat link ini :

Nabi Muhammad s.a.w berpesan, “sampaikanlah dariku walau satu ayat” dan “setiap kebaikan adalah sedekah.” Apabila anda kongsikan artikel ini, ia juga adalah sebahagian dari dakwah dan sedekah. Insyallah lebih ramai yang akan mendapat manafaat.

---------------

Nak tips PERCUMA Magnet Rezeki?

Klik link ini:

Dapatkan Ebook Magnet Rezeki Cara Allah. Ebook Rahsia Magnet Rezeki (RMR) dan Ebook Rahsia Kelancaran Magnet Rezeki(KMR).




Nak dapatkan ilmu sharing seperti ini dan sebarkan Secara Percuma sambil jana pendapatan? Daftar akaun affiliate e-Rezeki.my anda sekarang disini

Ada masalah hutang? baca ni dulu. Langkah nak selesai hutang cepat !

Tiada ulasan: