My Follower

Rabu, 11 Disember 2019

SEBENAR-BENARNYA BERSERAH

Berserah itu bersifat aktif kerana sebagai khalifah iaitu wakil Allah SWT, manusia mestilah aktif untuk mentadbir alam ini.

Berserah ini menenangkan kerana kita hanya melakukan apa yang terdaya dan segalanya terserah kepada Allah SWT yang Maha Mengkehendaki.

Tarikan atau kehendak Allah SWT adalah kehendak yang Maha Kuat.

Tiada satu pun makhluk ciptaan Allah SWT yang mampu melawan tarikan Allah SWT.

Jika kita berkehendak berlawanan dengan kehendak Allah SWT, kita tidak mampu berbuat apa-apa melainkan berdoa pada Allah SWT. Namun keputusan yang hak adalah atas keputusan Allah SWT. Kita menerima sahaja kehendak Allah SWT.

Oleh itu setelah kita katakan kita berserah pada Allah SWT, mengapa kita harus ada resah GELISAH memikirkan keputusan Allah SWT yang bakal terjadi?

Serahkan sahaja dan kita tidak perlu lagi memikirkannya. Allah SWT Maha Mengetahui yang terbaik untuk diri kita.

Makanya kita lakukan apa sahaja ketetapan yang Allah SWT tetapkan pada kita. Jalanilah kehidupan ini dengan benar-benar berserah 100%.

Komunikasi dengan Allah SWT melalui SOP 555 (EBOOK Rahsia Magnet Rezeki & Rahsia Kelancaran Magnet Rezeki) mampu membuatkan kehendak kita, mengikut kehendak Allah SWT (berserah) dan seterusnya menghilangkan rasa gelisah di dalam jiwa.

Semua ini perlu dilatih sedikit demi sedikit. Hari demi hari. Saya doakan semoga Allah permudahkan segala urusakan kita semua hari ini. mudah-mudah dan sehabis mudah. InsyaAllah.

Semoga bermanfaat untuk semua.

Sama2 kita hijrah diri. Dengan mula hijrah amalan dan hati. Perbanyakkan selawat dan istighfar. Moga jadi bekalan sebenar-benar diri kita kelak.

Jom kita belajar lagi tentang Magnet Rezeki Cara Allah

"Ilmu ini bukan tentang saya, tapi ianya tentang Anda, bagaimana diri Anda menjadi SUPER MAGNET REZEKI. Ianya satu ilmu di mana kita menarik rezeki dengan cara Allah. Hanya duduk diam, rezeki akan datang menghampiri. Kalau dengan diam sahaja, rezeki sudah berkejaran datang menghampiri, bagaimana kalau kita bergerak, berkerja dan berbisness..??"

- Rahsia Amalan 100 Hari, Magnet Rezeki Cara Allah







Nak tips PERCUMA Rahsia Magnet Rezeki?

Klik link ini dan download:


Nak dapatkan ilmu sharing(copywriting ilmu) seperti ini dan Copy Paste Secara Percuma sambil jana pendapatan? Daftar akaun affiliate e-Rezeki.my sekarang 

Tiada ulasan: