My Follower

Selasa, 10 Disember 2019

Straight to the point...

Nukilan saya kali ini agak sedikit panjang, tetapi saya minta sahabat untuk ambil sedikit masa untuk baca sampai habis kerana saya percaya ianya akan memberi manfaat.


Straight to the point...

Sahabat tahu tak, kita boleh tempah dan bayar harga hotel lebih murah dari harga pasaran atau harga sebenar? 

Hotel dan servis apartment yang bertaraf dan berkualiti tinggi, sebenarnya boleh kita dapatkan diskaun pada hampir setengah harga ataupun lebih dari itu!

Ini bukan hype atau melebih-lebih, saya sendiri kerap outstation dan servis apartment adalah kegemaran saya, harga standard servis apartment satu malam ialah RM 250 ++ untuk semalam, jika dua malam biasanya RM500 ++. 

Tetapi selepas didedahkan, saya juga terkejut, rupa-rupanya kalau kita tahu caranya, servis apartment yang berharga RM250++ semalam boleh jadi bawah RM100 sahaja satu malam, maksudnya jika kita booking 3 hari 2 malam kos baru mencecah RM200 sahaja! 

Korang tak percaya?

Saya sendiri juga tak percaya pada mulanya!

Saya mencarut *%$#$#, bila dapat tahu rupanya ada cara untuk dapat harga semurah tu.!







Tiada ulasan: