My Follower

Sabtu, 14 Disember 2019

TIPS BISNES ONLINE: TAHU KITA DIMANA SEKARANG INI

Di Mana Anda Ketika Ini?

Untuk mencapai matlamat dari poin A ke poin B, pastinya anda perlu tahu di manakah poin A anda. Iaitu titik permulaan anda.

Dalam perjalanan kalau nak capai sesuatu destinasi pastinya kita kena tahu dimana kita sekarang ni sama juga, untuk mencapai destinasi matlamat kita. 

Ketahui dengan terperinci dan jelas dimana kita sekarang untuk mencapai matlamat bebas kewangan. Pastikan kita tahu, dimana keadaan kewangan kita hari ini.

Kalau hendak mencapai kejayaan dalam bidang perniagaan, pastikan kita tahu keadaan kita kini, dimanakah tahap perniagaan kita. 

Tanpa kita tahu dimana kita kini bagaimana kita hendak mencapai sesuatu destinasi matlamat tersebut. Disinilah ramai orang tidak mahu lakukan oleh kerana mungkin mereka segan dengan keadaan kewangan kini ataupun mereka malu keadaan perniagaan kini.

Apa yang penting adalah kita kena jujur dengan keadaan kita kini dan kejujuran itu akan menampakkan kita segala kesilapan yang boleh kita perbaiki untuk mencapai matlamat kita yang lebih besar lagi. Oleh itu, cerminkan diri kita sendiri kini dimana keadaan kita kini, sebelum memulakan perjalanan untuk mencapai matlamat kita yang kelak.

Lagi cepat jujur dan berterus terang pada diri sendiri, situasi kewangan anda kini, lagi cepat anda beroleh kejayaan yang anda idamkan. 

Dapatkan Ebook Magnet Rezeki Cara Allah untuk booster masa untuk anda raih dan capai kejayaan. Ebook Rahsia Magnet Rezeki(RMR) dan Ebook Rahsia Kelancaran Magnet Rezeki(KMR).




Notakaki : Jika anda nak ikut saya buat Perniagaan Online melalui platform Affiliate, saya rekemen anda daftar affiliate Projek e-Rezeki.my ni.. Untung setinggi RM76 satu jualan. Content untuk promosi pun team mereka sediakan setiap hari. 

Team mereka pun sangat membantu, guide kepada setiap affiliate, jangan malu bertanya mereka ya. Sangat mudah untuk buat marketing, semudah copy paste je.

Pesaingan pun kurang. Berminat? Daftar dengan klik SIGNUP kat link ini 


Nabi Muhammad s.a.w berpesan, “sampaikanlah dariku walau satu ayat” dan “setiap kebaikan adalah sedekah.” Apabila anda kongsikan artikel ini, ia juga adalah sebahagian dari dakwah dan sedekah. Insyallah lebih ramai yang akan mendapat manafaat.

Nak tips PERCUMA Magnet Rezeki?


Klik link ini e-rezeki.my/kombo

Nak dapatkan ilmu sharing seperti ini dan sebarkan Secara Percuma sambil jana pendapatan? Daftar akaun affiliate e-Rezeki.my anda sekarang disini

Ada masalah hutang? baca ni dulu. Langkah nak selesai hutang cepat !

Tiada ulasan: