It’s LOGIK. Bayangkan, jual RM100. Harga stokis RM50. Stokis kena ambil 50 unit produk. Untung founder dah RM2,500.
Kalau ada 10 stokis, dah RM25,000. Kalau setiap bulan repeat, means, RM25,000 setiap bulan. Tapi, mana ada 10 stokis. Mesti lebih.
Itu baru stokis, tak masuk ejen. Harga ejen RM70. Ejen kena ambil 30 unit. Untung founder dah RM2,100.
Kalau ada 30 ejen, dah RM61,300. Kalau setiap bulan kena repeat. Dah RM61,300 setiap bulan.
Campur Stokis & Ejen dah jadi, ..... RM25,000 + RM61,300 = RM86,300 setiap bulan.
Kalau sebulan 2-3 kali repeat? Anda boleh kira sendiri. That’s why untuk ada sistem ejen yang aktif & power ialah idaman bagi setiap founder.
Sales bulanan Int3tree pun RM2,700,000 (RM2.7 JUTA) sebulan.
The truth always ugly. Kalau anda salah urus ejen, salah bagi nilai komisyen, salah bagi facilities, semua akan backfired.
That’s why saya nak rekemen Formula Sistem Ejen 1.0 supaya anda boleh skip segala kesilapan & blok-blok kerugian.
Apa yang anda akan belajar dalam Formula Sistem Ejen 1.0?
MODUL 1: STRUKTUR SISTEM EJEN
- Membina Empayar Duit Dengan Sistem Ejen
- Disebalik Kelebihan & Kekurangan Sistem Ejen
- Fakta & Realiti : Hanya X% Sahaja Yang Aktif
- 5 Formula Naikkan Jualan Ejen & Hidupkan Ejen Yang Mati Lapisan Sistem Ejen (Stokis, Ejen, Dropship)
MODUL 2: PERSIAPAN PERANG
- Material (Content, Gambar, Copywriting).
- Pembinaan Rewards.
MODUL 3: PEMBAHAGIAN KOMISYEN
- Formula Kira Kos Produk Yang Ramai Tak Tahu
- 8 Komponen Kos Wajib Tahu
- Cara Kira Kos Untuk Ejen
- Komisyen Setiap Lapisan.
- Contoh Pamer Harga Daftar Ejen
MODUL 4: SERANG GUERILLA
- Lubuk Cari Ejen Dengan Low Cost Marketing
- 5 Template Copywriting Superb Rekrut Ejen
- Cara Cari Ejen Dengan Paid Marketing : FB Ads
- Cara Simple Closing Ejen
MODUL 5: ASAS PENGURUSAN
- SOP Daftar Ejen
- SOP Ambil Tempahan
MODUL 6: EXCLUSIVE: STRATEGI & ACTION PLAN
- Strategi & Langkah Membina Empayar Ejen
- Action Plan & Cara Meletakkan Target
Tiada ulasan:
Catat Ulasan