My Follower

Sabtu, 14 Disember 2019

TIPS BISNES ONLINE: BANTUAN UNTUK KEKAL BERJAYA

Bantuan Bagi Mereka Yang Sudah Berjaya ....Tidak kira di mana pun tahap kejayaan anda, pastinya masih memerlukan bantuan untuk mencapai tahap yang lebih tinggi!

Tidak kira dimana tahap kejayaan kita kini, kita masih memerlukan bantuan dan juga motivasi untuk menolak kita ke tahap yang lebih tinggi. 

Lihat sahaja ahli-ahli sukan peringkat antarabangsa, kesemuanya masih mempunyai jurulatih atau coach atau pengurus untuk membawa mereka ke tahap yang lebih tinggi lagi. 

Tidak semestinya coach, manager atau jurulatih tersebut lebih hebat daripada mereka, tidak. Tetapi, apa yang boleh mereka lakukan adalah, mereka boleh memberi daya tolak kepada ahli sukan tersebut untuk mencapai matlamat yang lebih tinggi lagi, untuk memberi daya tolak kepada mereka supaya dapat berfungsi dengan lebih efiksyen, effektif pada tahap yang maksima.

Melihat ahli sukan antarabangsa memerlukan bantuan dan motivasi untuk ketahap lebih yang tinggi, apa tah lagi kita di tahap kita yang sekarang ini. Pastinya memerlukan bantuan tambahan untuk membawa kita ke tahap yang lebih tinggi lagi, bak kata pepatah inggeris “no man is an island”.

Ertinya untuk mencapai kejayaan kita masih perlu bantuan daripada orang lain, jangan pula rasa kita boleh lakukannya kesemuanya sendiri, oleh kerana fikiran begitu hanya akan melambatkan kita dalam mencapai kejayaan kita yang seterusnya keperingkat yang lebih tinggi.

Oleh sebab itu, dalam islam kita, ditekankan untuk kekal bersilaturahim. Supaya sentiasa belajar dan berpesan-pesan dalam membina kejayaan.

Dapatkan Ebook Magnet Rezeki Cara Allah untuk booster masa raih dan capai kejayaan anda. Ebook Rahsia Magnet Rezeki(RMR) dan Ebook Rahsia Kelancaran Magnet Rezeki(KMR).




Notakaki : Jika anda nak ikut saya buat Perniagaan Online melalui platform Affiliate, saya rekemen anda daftar affiliate Projek e-Rezeki.my ni.. Untung setinggi RM76 satu jualan. Content untuk promosi pun team mereka sediakan setiap hari. 

Team mereka pun sangat membantu, guide kepada setiap affiliate, jangan malu bertanya mereka ya. Sangat mudah untuk buat marketing, semudah copy paste je.

Pesaingan pun kurang. Berminat? Daftar dengan klik SIGNUP kat link ini 

Nabi Muhammad s.a.w berpesan, “sampaikanlah dariku walau satu ayat” dan “setiap kebaikan adalah sedekah.” Apabila anda kongsikan artikel ini, ia juga adalah sebahagian dari dakwah dan sedekah. Insyallah lebih ramai yang akan mendapat manafaat.

Nak tips PERCUMA Magnet Rezeki?


Klik link ini e-rezeki.my/kombo

Nak dapatkan ilmu sharing seperti ini dan sebarkan Secara Percuma sambil jana pendapatan? Daftar akaun affiliate e-Rezeki.my anda sekarang disini

Ada masalah hutang? baca ni dulu. Langkah nak selesai hutang cepat !

Tiada ulasan: