My Follower

Selasa, 2 April 2019

Bagaimana Nak Kumpul Database Dengan Pantas..?



"..dah buat macam-macam tapi takde yang sangkut pun.."

"..apasal orang lain senang je buat tapi bila aku cuba - hampeh"



..dan banyak lagi lah rungutan-rungutan dan rintihan yang saya selalu dengar. Kesian juga..Tapi sebenarnya saya dulu pun begitu juga. Rasanya semua newbie akan lalui fasa yang sama ketika memulakan bisnes.


Apakah kita akan putus-asa dan menyalahkan orang lain atas kegagalan kita itu?

Atau kita nak terus berusaha dengan mencari ilmu dan guru atau mentor untuk membimbing kita hingga berjaya?

Pilihan di tangan kita. (Peringatan utk diri saya juga)

Sekali lagi saya nak ingatkan, sekiranya nak mulakan bisnes, mula kumpul database sebanyak  yang mungkin. Itu adalah JANTUNG bisnes kita.

Tak percaya? 

Buat je, satu hari nanti anda akan faham.

Macamana nak kumpul database dengan pantas dan kos yang rendah?

Saya syorkan anda dapatkan panduan DATABASE KING!

Itu jer. Tak perlu dah anda beli panduan-panduan lain. Database King ni dah cukup lengkap dah. (Tapi kalau nak beli juga panduan lain, tak salah pun)





Tiada ulasan: