My Follower

Rabu, 20 November 2019

APA ITU 3S YANG MJ MAKSUDKAN?

3S YANG BAKAL BUATKAN KORANG YAKIN UNTUK TERUS CIPTA JUTA YANG SETERUSNYA


  • SOLAT - Umat Islam digalakkan mendirikan solat 5 waktu sehari. 24434, korang tahu tak tu nombor apa? Aipp! Itu bukan nombor ekor! Nak KAYA tapi solat tak jaga
  • SEDEKAH - Walau diri sendiri belum kaya, jangan terlalu berkira untuk bersedekah. Sedekah mengikut kemampuan kita. Elaun Mak Ayah juga salah satu sedekah. ZAKAT, digalakkan untuk dilakukan
  • SYUKUR - Selalu ucap Alhamdulillah dan bersyukur masih diberi peluang untuk merasa rahmat dan nikmat yang Allah berikan. Sentiasa bersyukur dengan apa yang kita ada dan dapat pada hari ini. Jangan pernah membandingkan diri, keadaan kita dengan orang disekeliling kita

'Terima kasih MJ atas peringatan. Formula 3S tu, saya akan ingat sampai bila-bila utk saya capai matlamat saya. Alhamdulillah saya dah pun mula ambil tindakan utk capai Juta saya sendiri lepas saya baca dan fahamkan formula-formula yang MJ bagi dalam e-book 2.4 juta tu...' - Faezah, Sungai Besi

WOW! MJ gembira bila dapat komen dan feedback dari derang yang dah beli dan baca E-book ni.. Sebenarnya banyak lagi yang MJ nak kongsi dan dedahkan formula yang POWER utk korang cipta RM Juta dkt psoting ni... TAPI banyak sangat, tak larat MJ nak taip.. Huhuu

Pada yang belum tahu, ada diantara kita ni boleh CIPTA 2.4 Juta sendiri. Memang kita nampak 2.4 Juta tu, WOW! banyak dan besar sangat angka tu.. TAPI tak mustahil untuk kita set target and MAKE IT REAL! WE CAN MAKE IT! Right?

NAK TAHU BAGAIMANA CARA DAN TINDAKAN MJ CIPTA 2.4 JUTA







Tiada ulasan: