My Follower

Selasa, 19 November 2019

PANTANG MENYERAH SELAGI TAK CAPAI TARGET!

WANITA BESI YG TAK PERNAH KENAL ERTI PUTUS ASA.. PANTANG MENYERAH SELAGI TAK CAPAI TARGET! 


Actually..baru tak baru la kenal Mak Jerung ni.. Tak sampai setahun pun lagi.. Orang yg kenal panggil Mak Jerung ni MJ.. So aku gelarkan beliau sebagai MJ erh.. Nak diceritakan macam mana aku kenal MJ ni bermula dari seorang kawan.. Dia dah lama follow MJ ni dan dah BERJAYA BELI 1 HARTANAH.. 

Kita ni apa lagi, rasa macam dicabar arr.. Pendapatan/ Gaji kami lebih kurang sama saja tapi macam mana la budak ni boleh beli rumah dulu! GERAM + TAK PUAS HATI! Terus jumpa dia, terus jadi penyiasat tak diiktiraf, tanya macam mana die boleh tapi aku tak boleh? Apply loan asyik rejek tak sudah!.. Dipendekkan kisah, dia minta aku follow MJ dekat social media.. Join telegram MJ ni dekat t.me/mjcircle , korang google je Ieza Yusof, confirm keluar muka Mak Jerung tu.. Cantik orangnya, comel.. hihi

Tak ingat bila, aku ada beli 1 E-book MJ.. E-book pertama yang beliau karang.. RAHSIA CIPTA 2.4 JUTA.. Aku ni sejenis yang tak suka membaca, asal baca mengantuk.. So amik masa jugak la aku nak habiskan kesemua helaian e-book tu.. Hahaha.. Sambil baca, sambil buat kiraan ikut contoh yang ada dalam e-book tu.. Dah la malas baca tambah pulak nak main dengan nombor-nombor! Ya Allah! payah betul nak paham.. SAMPAI AKU RASA DAH FEDAP!! tak paham betul aku dgn nombor-2 nih..

Aku cuba, dan cuba dan cuba, Alhamdulillah akhirnya aku paham.. Rupanya mudah jer pengiraan tu.. Cuma aku je yg rasa benda tu susah! Lepas dah paham formula tu, dan dah terai sendiri.. dah pandai dah kira-2 skrg.. haha.. So aku tak nak berlengah lagi.. Al-maklumlah.. Umur makin naik tangga setiap tahun.. Haha.. taknak buang masa.. Manjang apply loan.. 

Dan sekarang aku dah mula ambil satu persatu tindakan mengikut tips yg ada dalam ebook tu.. 

Ter-Inspirasi der dengan MJ ni.. Rumah dah berbiji-2.. Lepas tu Financial Freedom kaww! 

Korang doa-doakan la aku dapat beli rumah dan bebas kewangan.. NO MORE HUTANG! 

KATAKAN TIDAK PADA HUTANG! 

Siapa yang macam aku? Nak bebas hutang? Siapa yang taknak kaya keeen? 

Murah sangat harga E-book ni nak dibandingkan dengan buku kewangan yang lain tu.. Korang TAK AKAN RUGI.. asalkan korang betul-2 baca, paham dan amik langkah untuk merubah kewangan korang la.. Kalau taknak boleh dok diam-diam kat sana tu. 







Tiada ulasan: