My Follower

Rabu, 11 Disember 2019

Anda Reward Apa Untuk Diri Sendiri Ya...

Ok, sepanjang anda buat bisnes ni pernah tak bagi reward untuk diri sendiri?


Hmm ramai yang tak pernah buat sebenarnya. Mungkin asyik bagi reward kat orang lain je kan. Selalunya orang bisnes ni reward diri sendiri dalam bentuk beli sesuatu yang diidamkan atau pergi bercuti/travel.

Majoriti mereka lebih suka travel kerana ia lebih refreshing, rehat santai, membuka minda, cetus idea baru dan luas pemandangan. 

Kadang-kadang bila tak ada masa sangat, mereka ni ambik masa berehat semasa outstation atas urusan kerja, mesyuarat dan sebagainya. Katanya kill two birds with one stone hehe..

Baru-baru ni sorang kawan saya ni yang baru balik bercuti raya call saya ceritakan pengalaman dia bercuti. Dia seronok sebab trip dia kali ni jimat banyak sangat! Berkali-kali dia ucap terima kasih sampai saya pun keliru sebab apa…

Rupanya dia follow tips dan triks di dalam panduan jimat hotel yang saya share sebelum ni. Katanya jimat banyak masa booking hotel, adalah lebihan duit nak makan-makan dan berbelanja.

Tahu tak, sebenarnya kita boleh dapat harga hotel lebih murah dari harga pasaran atau harga sebenar? Bukan saja hotel tapi homestay, servis apartment yang berkualiti pun boleh dapat kalau tahu caranya..

Kalau nak lebih percaya boleh lihat gambar-gambar dan kisah-kisah mereka yang dah berjaya menginap dengan kos bawah harga pasaran di sini.

Saya memang rekomen untuk anda dapatkan panduan ni sebab ia akan bantu geng suka travel macam kita ni untuk jimat duit hotel bila outstation,

bercuti, pergi kenduri dan sebagainya!





Tiada ulasan: