My Follower

Selasa, 10 Disember 2019

TIPS BISNES ONLINE: UBAH DIRI SENDIRI

Perlu Mengubah Diri Sendiri Untuk mendapat keputusan yang berbeza, pastinya kita perlu lakukan perkara yang berbeza. Ubah diri sendiri ke arah kebaikan.

Pastinya untuk mencapai matlamat kewangan anda, anda perlu mengubahkan diri anda sendiri. Tabiat anda kini telah membawa anda dimana anda sekarang, tetapi untuk membawa anda ketahap yang lebih tinggi matlamat kewangan yang lebih tinggi pastinya perlu usaha yang lebih tinggi.

Anda perlu merancang untuk bangun lebih awal, usaha lebih keras dan kerja lebih lama untuk mencapai matlamat kewangan anda. Hanya bekerja lapan jam sehari mungkin tidak dapat mencapai matlamat yang anda impikan.

Mungkin sebelum ini, itu yang telah anda lakukan. Jadi apa yang anda perlu lakukan adalah tambahkan masa kerja anda, tambahkan usaha anda juga. Menurut buku Doctor Thomas Stanley “The Milliionaire Next Door”, dia mengatakan bahawa mereka yang berjaya dalam kewangan bekerja 60 hingga 70 jam setiap hari.

Dan ramai antara usahawan jutawan bekerja lebih 80 jam setiap hari dalam mengusahakan perniagaan mereka sepertimana yang saya katakan bahawa untuk mencapai matlamat yang besar usaha perlulah besar. Dan kita perlu ubah diri kita sendiri, tabiat kita kepada tabiat yang baru. Mungkin bunyinya agak sukar nak bekerja lebih 80 jam setiap hari.

Tetapi sekiranya kita lakukan apa yang kita minat, apa yang kita suka, apa yang membuatkan kita seronok maka 80 jam setiap hari itu umpama bukan kerja, ianya umpama melakukan sesuatu yang menyeronokkan kita. Dan itulah yang terbaiknya apabila kita bekerja yang tidak rasa seperti bekerja.

Dapatkan Ebook Magnet Rezeki Cara Allah untuk booster masa raih dan capai kejayaan anda. Ebook Rahsia Magnet Rezeki(RMR) dan Ebook Rahsia Kelancaran Magnet Rezeki(KMR).







Notakaki : Jika anda nak ikut saya buat Perniagaan Online melalui platform Affiliate, saya rekemen anda daftar affiliate Projek e-Rezeki.my ni.. Untung setinggi RM76 satu jualan. Content untuk promosi pun team mereka sediakan setiap hari.

Team mereka pun sangat membantu, guide kepada setiap affiliate, jangan malu bertanya mereka ya. Sangat mudah untuk buat marketing, semudah copy paste je.

Pesaingan pun kurang. Berminat? Daftar dengan klik SIGNUP kat link ini 


Nabi Muhammad s.a.w berpesan, “sampaikanlah dariku walau satu ayat” dan “setiap kebaikan adalah sedekah.” Apabila anda kongsikan artikel ini, ia juga adalah sebahagian dari dakwah dan sedekah. Insyallah lebih ramai yang akan mendapat manafaat.



Nak tips PERCUMA Magnet Rezeki? Klik link ini e-rezeki.my/kombo

Ada masalah hutang? baca ni dulu. Langkah nak selesai hutang cepat !

Tiada ulasan: